Sabtu, 14 Oktober 2017

HAMIL PUN NAK BAGITAHU MEDIA. MINTAK2 GUGUR LAGI” – KATA XALY PADA SITI NUHALIZA

HAMIL PUN NAK BAGITAHU MEDIA. MINTAK2 GUGUR LAGI” – KATA XALY PADA SITI NUHALIZA

Dalam dunia alam maya ni, sememangnya kita tak dapat menghalang mulut2 puaka dari mengeluarkan kata2 yang jijik terhadap orang lain.

Terbaru, pemilik akaun twitter @Xaly14  telah menarik perhatian netizen kerana mengeluarkan kata2 yang tidak sepatutnya sejurus Dato Siti Nurhaliza mengumumkan kehamilannya yang berusia 4 bulan.


Allahu, rezeki anak itu Allah yang bagi. Tak ada seorang pun wanita yang dah kahwin tak nak anak.  Ramai mempersoalkan pemilik akaun twitter tersebut malah ada juga yang melemparkan makian terhadap beliau :





Antara komen netizen :

“Astaghfirullahal’adzim..istighfar la bnyk2 wahai insan..beringat sebelum terkena pd batang hidung sndiri..nauzubillah..xkn makbul pn doa kau yg xbaik ni..doa2 la moga apa yg kau ckp ni xbalik pd diri kau..Allah maha adil dan maha mengetahui segala yg ada dilangit & dibumi..”

“Ya Allah..bila dia bgtau tu mknanya dia nk la kita tlg doakn utk dia..ksian dia dh lama sgt mnanti..xkn xfham..doa yg baik2 sudah..jgn trlampau busuk hati sgt pada org..moga Allah ampunkn dosa kau..Allahu”

Bagi sesiapa yang ada akaun twitter, bolehlah report terhadap pemilik akaun tersebut. 

Penyanyi tersohor, Datuk Siti Nurhaliza, hari ini mengumumkan beliau kini sedang hamil 4 bulan menerusi satu sidang media sedang berjalan sekarang. Datuk Siti berkata tujuan beliau mengadakan sidang media itu adalah untuk menjelaskan, terutamanya kepada peminat, mengapa dia lama menyepi.

“Alhamdulillah..” kata Datuk Siti Nurhaliza.

Siti berkata, dia mengambil keputusan untuk berehat selama 4 bulan lepas bagi memberi tumpuan kepada kandungannya itu.

Datuk Siti juga meminta agar pihak-pihak yang berkenaan agar memahami keadaan dan fokusnya terhadap kandungan beliau.
Tonton sidang media itu menerusi video dibawah:

0 Komentar HAMIL PUN NAK BAGITAHU MEDIA. MINTAK2 GUGUR LAGI” – KATA XALY PADA SITI NUHALIZA

Posting Komentar

Back To Top