Senin, 25 September 2017

Rupanya Dato Dr Boy Iman Bukan calang-calang orang, Jom Lihat Biodata,jawatan Dan Pangkat Tertinggi Beliau Pasti Ramai Terkejut Besar..

Rupanya Dato Dr Boy Iman Bukan calang-calang orang, Jom Lihat Biodata,jawatan Dan Pangkat Tertinggi Beliau Pasti Ramai Terkejut Besar..

meskipun banyak aduan yang telah dibuat namun beliau masih lagi bebas dan masih membuat pengiklanan untuk promosikan rumahnya di laman-laman sosial termasuk di TV 3 dan TV Al-Hijrah

bukan sahaja di TV bahkan Noh Omar juga pernah hadir ke program perasmian beliau dan mengatakan ingin melakukan kerjasama dengan boy iman.

namun bagaiman pula dengan mangsa penipuan Boy iman ini? saksikan sejenak video dibawah

“Jangan buat orang-orang tua macam gini, kita nak dapat duit Rm50 ribu bukannya senang, Kalau makcik orang senang makcik sedekah je 50ribu.. tolong lah dapatkan balik duit makcik.

Salah seorang mangsa Penipuan dari langkawi menuntut HAK dari Syarikat Pemaju Perumahan..

#SEMBOYAN1MALAYSIA
#UTKPPIM
JIKA ADA SEBARANG ADUAN ATAU PERTANYAAN,SILA HUBUNGI:
Alamat: 33D-04-4 Comersial Unit Villa Puteri, Jalan Tun Ismail 50480, Kuala Lumpur
Hotline: 019 913 0000 / 013 220 1565
Office: 03 4050 4454
Blog: utkppim@blogspot.com
Instagram: www.instagram.com/utk.ppim
www.instagram.com/yusuf_azmi_utkppim
Facebook: fb.com/utkhasppim
fb.com/yusufazmiPPIM
Biro Kawal Selia Umrah:
Ustaz Abd Halim – 010 600 1415
Biro Keahlian Unit Tindakan Khas PPIM:016 764 8000

petikan dari fb :Yusuf Azmi


sebelum itu kami telah kongsikan beberapa video tentang penipuan Boy Iman dan konco-konconya ini lihat video penuh Scammer DBI rumah murah Umar Makan Penumbuk Aktivis PPIM Yusuf Azmi, 4 video penting ini wajib anda tonton!

ramai netizen tertanya-tanya mengapa tidak ada pihak berwajib siasat kes ini? walaupun aduan telah dibuat? hinggakan PPIM tampil membantu namun pihak berwajib makan gaji buta!!

Akhirnya seorang netizen dedahkan boy iman bukan calang-calang orang kerana beliau adalah ayahanda 3 line ikuti screen short dibawah

Tau x kenapa dia nk sgt pakai dato tuh? Sbb dia kan ‘Ayahanda’ 3 line… so dgn title dato tu, dia akan berada tinggi sikit dr Ayahanda2 lain.

Tu sbb dia bole ckp dia tak takut apa pun… polis ke, gangster ke, kaki pukul mana ke sbb dia kata dia bole susun budak2 dia sekelip mata je. Tapi tu la…

dulu time dia sangkut pinjam ahlong, tau lak takut bile ahlong tu gempak dia kat opis ngn umah…. alasan dia ahlong ada pistol… gangster melayu takde. Time tu opis dia kat desa pandan. Tgh sibuk fokus dlm production. Byk duit org yg kene dgn boy nih… sampai duit umah bini dia pun dia kapur!! Hahahahaha. Tapi mmg dia champion la belit org. Tu tak dpt dinafikan la.- komen Muhammad Freedom



jadi persoalannya sampai bila rakyat Malaysia akan sentiasa ditipu oleh Boy Iman dan konco-konconya? mohon anda sebarkan perkongsian ini kepada rakan-rakan yang lain agar tidak ada lagi manusia yang terperangkap dengan manusia penipu ini




Siapa sangka dalam diam pelakon Dato Boy Iman menyambung pelajaran dan kini sudah bergelar Doktor. Berita itu mula menarik perhatian ramai apabila Dato Boy Iman memuat naik foto ketika majlis konvokesyen beliau.

Menurut Dato Boy Iman, beliau pernah gagal dalam pengajian sebelum ini tetapi ia bukanlah penghalang untuk beliu terus berusaha demi masa depan yang lebih baik.
Saya memang sudah sambung belajar sejak 2013. Walaupun pernah gagal tetapi saya mesti usaha dalam apa cara sekalipun untuk habiskan pengajian ini.

Program yang saya ikuti ini pengajian jarak jauh (PJJ), bagi saya ilmu itu penting untuk masa depan. Pada awal mengikuti kursus kedoktoran saya ambil bidang bisnes namun saya tak dapat nak bawa, jadi saya buat keputusan untuk tukar ke bidang sosial dan kemanusiaan. Bidang yang saya ambil ini buat research untuk thesis dan assignment.
Alhamdulillah syukur dengan ada bantuan kefahaman pensyarah saya dapat habiskan pengajian saya. Dalam proses nak habis tu ada jugalah saya mendapatkan bantuan dengan memberikan upah untuk check susunan ayat Bahasa Inggeris.

Tahniah kami ucapkan kepada Dato Dr Boy Iman. Kegagalan  lalu bukanlah penamat kehidupan anda, kekal cekal dan jangan berputus asa untuk terus berjaya.

0 Komentar Rupanya Dato Dr Boy Iman Bukan calang-calang orang, Jom Lihat Biodata,jawatan Dan Pangkat Tertinggi Beliau Pasti Ramai Terkejut Besar..

Posting Komentar

Back To Top